frakturfri

Har inga frakturer i foten. Däremot ett extra ben, visade det sig. Foten har fortsatt att smärta men igår var jag smärtfri under korta stunder på kvällen. Vilket gjorde att jag kunde dansa disko en lång stund på den omaskerade maskeraden som anordnades hemma hos mig.
Annars är jag väldigt tillfreds. Denna veckan ska jag arbeta med en av två hattar till Kitty Jutbring, se till att bli klar med min kappa och beta av alla uppgifter som är kvar i skolan. Bara tio dagar kvar innan det är dags att bege sig hem till småland och fira jul. På det stora hela känns det underbart!
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Ellie

underbart synonymt med fantastiskt

2010-12-13 @ 18:40:48
Postat av: Lovis

åh, förslitningsskada så att det bildats brosk eller?

2010-12-13 @ 23:01:51
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0